teisipäev, 14. september 2021

Tänusõnad ja stipendium! Kuidas mina raha kokku sain?

 Suured-suured tänud...

YFU stipendiumile Uks Maailma ja sellesse panustajate poolt!! 

Buxhöwden pagaripere-Teieta poleks mu vahetusaasta võimalik

Secom Elekter OÜ!!

Intera AS!!

Tulpide perekond!

Tõnno!

Imelised Määritsad!

Minu kallid vanavanemad!!

Minu pere

Kõik kes mind vähegi aidanud, kas füüsiliselt või positiivsete mõtetega

Mina ise:)

Ilma Teie kõigita ei oleks mu Itaalia unistus täitunud! Aitäh!!



Kuidas mina raha kokku sain?

Ausalt öeldes imestan siiani kuidas sellise summa kokku sain. Summa 7600 tundub uskumatu, aga kõik on võimalik. Minu vanemad ütlesid kohe, et ise tahad, ise kogud. Ma mõtlesin muidugi, et mis seal ikka hakkan koguma. Esmalt kui kõik polnud veel kindel ja oli pandeemia algus (märtsi lõpp, 2020) läksin distantsõppe kõrvalt tööle. Töötasin terve suve, terve kooliaasta (9.klass 2020-21) iga nädalavahetus (vahel veidi rohkemgi) ja ka see suvi. Käisin samuti TOKil (toetajate otsimise koolitusel) ning kevadel 2021 kandideerisin ka YFU stipendiumile mille ma ka sain. Muidugi ei saa mainimatta jätta ka imelisi toetajaid ning sugulasi. Iga toetus tõi Itaalia veelgi lähedamale (ka iga töötund minu jaoks). Seega suured suured tänud veelkord! 













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hiljutiseim postitus

Omamoodi kultuurnne Itaalia

ERINEVUSED Eesti ja Itaalia on üksteisest küllaltki kaugel, seega erinevad ka kombed, harjumused ja tavaelud. Nii palju kui ma ise olen märg...

Populaarne